Göteborg

I helgen var jag som ni vet i Götet. Åkte ner fredag och stannade till söndag. För låt för att jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera men jag men det blev så bra. Fredag bestog enbart av film mys, Lördag köpte jag den där jeans skjortan som jag har tjatat om. Sen så åkte jag till Kungsbacka och lunchade med mammas kille. Efter det tog jag penden hem till gbg och sen bussen till hissingen. Det var då jag började bli sjuk och kände bara för att dö i soffan! Men nej skulle inte tro det! Kära Rebecca ringde och ville att jag skulle med ut.
Så jag sminkade mig och bytte kläder fort som f*n sprang till bussen som jag så klart missade. Så det var bara att ta nästa! Men kvällen slutade bra iaf efter alla om och men!

Söndag: Säger bara ett ord som samanfattar den dagen BAKIS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0